Tiedote: Vantin palvelut toimivat poikkeusoloista huolimatta

Palvelumme ovat käynnistyneet kaikissa Vantaan perusopetuksen kouluissa sekä päiväkodeissa.
Torstaina ja perjantaina meillä oli muutamissa kouluissa haasteita liittyen palveluihimme, vaikka valtaosassa toiminta käynnistyi normaalisti. Saadut palautteet liittyivät vain osittain lomautuksiin ja resursseihin. Logistisista sekaannuksista johtuen ruoka myöhästyi Havukoski – Leppäkorpi – Päiväkumpu – alueella ja tietysti aiheutti valtavasti harmia sekä järjestelyjä opettajille että oppilaille näissä kohteissa. Siivouksessa on toteutettu normaalista käytännöistä poikkeavia aikatauluja ja se on ehkä joissain tapauksissa luonut mielikuvaa, ettei palveluja olisi toteutettu sovitusti. Palvelumme toteutuvat tällä hetkellä normaalisti lomautuksista huolimatta. Jos poikkeamia ilmenee korjaamme virheet pikaisesti.

Arvioimme tilannetta päivittäin ja tilanteen niin vaatiessa, olemme pyytäneet osaa henkilöstöstä keskeyttämään lomautuksensa, jotta varmistamme sen, että palvelut saadaan hoidettua sovitusti.